dimarts, 24 de maig del 2016

ELEPHANT LOVE

Ja us he explicat més d'una vegada la descoberta feta a Manresa, oi?

Mireu quin estampat tan bonic...



És punt de cotó 100%,  un disseny de Susanne Firmenich per a la casa Hilco anomenat "Elephant Love".  Un punt tan bonic a la vista com al tacte.  Vaja, una meravella que em va costar només 4€ el metre a Selecció del Retall.  Increïble però cert.  Que potser és d'una temporada passada?  Segurament.  Però no per això deixa de ser una tela preciosa.

 N'he cosit una samarreta Raglan Naii, versió adults. Aquesta vegada la model és la meva germana, que fa temps em va demanar que li cosís una samarreta semblant a aquesta.  Ella és l'encarregada de fer-me arribar la revista Ottobre directament des de la Fnac, així que de tant en tant li agraeixo amb alguna coseta per a ella o per a les meves nebodes.  Gràcies, Teresa!

Mireu-la que guapa està!




I com que diuen que no hi ha goig sense alegria, a veure qui és l'espavilada (o espavilat) que és capaç de detectar l'error garrafal que vaig cometre aquesta vegada, i del qual no em vaig adonar fins que gairebé tenia la samarreta acabada.

Qui el sap veure?

P.D.1.  M'agrada tant que potser me'n faré una igual!
P.D.2.  Pròximament podreu veure més teles Hilco en aquest blog.

Patró: Raglan Naii (patró gratuït talla S)
Tela: "Elephant Love", disseny de Susanne Firmenich (Hamburgerliebe) per a Hilco. Selecció del Retall (Manresa)




1 comentari:

Digues què en penses...