dilluns, 23 de maig del 2016

A L'ABORDATGE!

Avui us ensenyo la darrera samarreta raglan de màniga curta que he cosit per en Pau.  Per sort, encara li agrada que li cusi samarretes, i les llueix pel carrer sense cap vergonya per cridaneres que siguin.  Sempre vol que li posi l'etiqueta "made by mami" perquè ningú tingui cap dubte de l'origen del producte.  Que orgullós que està de les seves samarretes!  



Aquesta tela estampada de pirates tan xula la vaig trobar en una botiga de patchwork de Vic, on vaig entrar per si, casualitats de la vida, tenien puny.  No acostumo a anar a les botigues de patchwork perquè les trobo excessivament cares.  Les teles que hi venen són precioses, ho confesso, però si no és perquè tinc entre mans un projecte molt concret amb tela plana, no hi tinc gaire tirada.  Prefereixo les botigues i magatzems de teles i trossos de tota la vida, on pots remenar sense problemes, hi ha qualsevol tipus de teixit i on sols trobar retalls a molt bon preu.  En fi, la qüestió és que vaig entrar a la botiga per una altra cosa i quan vaig veure els pirates que em miraven des de la prestatgeria no me'n vaig poder estar...  Això de la costura té una part innegable de caprici!


El patró de la samarreta és de l'Ottobre 3/2013.  Fàcil de cosir i còmode perquè corrin i saltin tot el dia.  Els pantalons de xandall ja fa temps que els vaig cosir, i són un model de l'Ottobre 5/2015 que ja vaig cosir aquí.

Enllaço a Menuda Inspiración, de La Pantigana.


Patró samarreta: Béisbol, Ottobre 3/2013.
Patró pantaló: Juggler, Ottobre 4/2015
Teles: pirates i punt vermell: Teixits Bascompte (Vic); cotó no perxat gris: no me'n recordo!  Punys: Teixits Colomer (Les Masies de Roda).

2 comentaris:

  1. Menuda sorpresa haber encontrado ese punto en una tienda de patchwork!!! Y que maravilla que luzca orgulloso las prendas que le coses.

    ResponElimina
  2. I no hi ha una etiqueta "made by sister"?😉

    ResponElimina

Digues què en penses...