dilluns, 20 de juliol del 2015

Què es pot fer amb un retall de 2.50€?

Què es pot fer amb un retall de 2.50€?

Doncs això!



M'encanten els cabassos de retalls que tenen a Retalls Fina!  Hi ha el cabàs d'1€ i el de 2.50€, i si hi remenes una mica pots trobar-hi autèntics tresors.
Com la tela amb què he confeccionat aquest vestit.  És una mena de licra molt lleugera, no sé si amb viscosa.  Ni idea!  La qüestió és que dilluns vaig passar per allà i vaig arreplegar-la, juntament amb un tros de cotó no perxat que em servirà per cosir uns pantalons curts.


   

El patró és el "Optical Flowers" de l'Ottobre Woman 2/2015.  L'original és un vestit amb màniga 3/4, molt senzill de cosir, que he cosit sense mànigues.  
He de confessar que, tot i tractar-se d'un patró senzill, m'ha costat déu i ajuda.  El teixit ha resultat molt difícil de cosir: gairebé impossible amb la màquina plana sense un premsateles de tefló. Ni tan sols amb el de "doble arrossegament" (en castellà en diuen "doble arrastre" i no sé com traduir-ho).  Sort de la overlock!  Cada dia ens anem coneixent una mica més i ens anem fent més amigues!

P.D.  Ja veieu que no em sento gens còmode fent de model.

Patró: Optical Flowers, Ottobre Woman 2/2015
Tela: Retalls Fina (Torelló)

2 comentaris:

Digues què en penses...