divendres, 3 de juliol del 2015

Boc'n Roll

Una amiga em va encarregar un parell de boc'n rolls pels seus fills.  Es tracta d'una mena d'embolcall de roba que serveix per guardar-hi l'entrepà. És molt enginyós: l'interior és de roba plastificada, es tanca amb un velcro i, quan s'embruta, cap a la rentadora falta gent.


No n'havia cosit mai cap, perquè els meus fills utilitzen sempre carmanyola, així que vaig buscar un tutorial a la xarxa, vaig trobar unes teles ben boniques i endavant!

L'interior és fet amb cotó laminat, que val una fortuna i que costa bastant de cosir: s'enrotlla, el premsateles s'encalla...  He llegit en algun lloc que per cosir laminats cal fer servir el premsateles de tefló.  Ho sabré per la pròxima vegada, ja que la idea m'ha convençut i en faré pels nens. També provaré de fer-los amb hule, més baratet.  





Tant les teles laminades com les teles exterior les vaig comprar a Alma Quilts & Scrap (Torelló).

Us agraden?  El de les lletres vermelles i blanques és per a l'Aran, i el de les estrelles per en Pau.  Bon profit!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Digues què en penses...