dijous, 2 de juliol del 2015

Destinació: Vèneto

Tots aquests regalets emprendran ben aviat el seu camí cap al Vèneto, on viuen els meus nebots Martina, Alex, Maria i el petit Pedro, que va néixer fa tot just una setmana.

La granota d'en Pedro és el patró Star-star de la revista Ottobre 3/2013, la mateixa (i amb les mateixes teles) que vaig cosir fa poques setmanes per a l'Arnau.  De fet, quan vaig comprar el punt de cotó a Teixits Colomer ja vaig fer-ho amb la intenció de convertir-lo en aquestes granotes divertides i fresques.  Per en Pedro he cosit la talla 56, la més petita, i per l'Arnau, que ja és més grandet, vaig fer la 62.

La resta de coses són clàssics que he anat cosint: motxilles en versió mini i maxi per a la Maria i l'Alex, i un estoig per a la Martina.






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Digues què en penses...