dimecres, 24 de juny del 2015

Un estoig per a la Clara

La Clara ha fet 6 anys i ho ha celebrat convidant els seus amics a una festa.  No sóc massa amant de les festes infantils, especialment les que es fan en xiquiparcs i instal·lacions d'aquest tipus.  Crec que només fomenten el consumisme i les desigualtats.

Però si arriba una invitació... què hem de fer?  Hem de dir que no?  En tot cas, penso que el millor és explicar als infants que no poden tenir sempre el que volen, i que si han de fer un regal ha de ser quelcom útil i especial, i si és possible que no costi gaires diners.

Així doncs, quan la Clara va convidar la Núria a la seva festa ella i jo ens vam posar a rumiar què podíem regalar-li.  Ja havíem regalat un parell de bossetes "Pandielleando" a dues amiguetes, per tant calia trobar una cosa nova.  I com que tot just hem acabat el curs i aquestes nenes deixen l'etapa d'Educació Infantil, vam pensar que podia portar-li un estoig, que li farà un bon servei a Primària.

Jo recordava haver vist uns estoigs magnífics a Farbenmix.  Així que vaig enfilar l'agulla i vinga, a cosir un estoig en una tarda, perquè l'endemà marxava de colònies amb els meus alumnes.



L'estoig té una bossa gran central i dues de laterals.  Les teles són retalls restes d'altres projectes, i les cintes són comprades a DaWanda. He de dir que vaig tardar més estona en decidir la combinació de les teles que en cosir-lo. 

Us agrada?


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Digues què en penses...