dijous, 25 de juny del 2015

La bossa de la Teresa

La meva germana Teresa fa temps em va encarregar una bossa.  La volia prou gran perquè hi cabessin totes aquelles coses que necessita una súper-mama, i que a més es pogués tancar amb seguretat per evitar sorpreses al tren o al metro.
Vaig decidir reinterpretar un patró que havia vist a Pampa i que ja havia "remasteritzat" per a la bossa de la Susanna, amb un munt de colors, al més pur estil  "la vida es chula".


M'agrada molt com ha quedat.  És alegre, estiuenca i moderna.   Es tanca amb cremallera i té una butxaca interior i una altra exterior. Les teles que he utilitzat són de Teixits Colomer (Masies de Roda) i Retalls Fina (Torelló).  El botó en forma de flor el vaig comprar a Etsy ja fa temps.







Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Digues què en penses...