diumenge, 24 d’abril del 2016

STRAWBERRY FIELDS

Hi ha patrons que, quan els has cosit una vegada, se't fan imprescindibles.
Aquest és el cas del vestit "Free Stars" de l'Ottobre 1/2015, que ja vaig cosir l'any passat.  A la Núria li encanta.  És pràctic i molt còmode, i amb aquest vestit i uns leggins... a saltar i ballar!




N'he cosit una nova versió, sense butxaques, amb una tela de maduixes que vaig trobar a Manresa.  El canvi de feina m'ha permès descobrir-hi un parell de botigues de tela.  Ja no em caldrà baixar a Barcelona per trobar estampats de punt preciosos.  Iupi!

La combinació de teles d'aquest conjunt, leggins i vestit, no m'acaba de fer el pes del tot.  Però la Núria se'l posaria cada dia, així que a mi em toca callar i deixar via lliure als seus gustos.  



Aprofito l'avinentesa per enllaçar amb la iniciativa de La Pantigana: Menuda inspiración.

Teles: punt verd de La Pantigana; maduixes de La casa dels trossos (Manresa).
Patrons: vestit "Free Stars"; leggins "Funny Legs".  Ottobre 1/2015

5 comentaris:

Digues què en penses...