dimecres, 14 d’octubre del 2015

PREPARATS PEL FRED

Ja fa dies que els matins són frescos i cal abrigar-se per anar a l'escola.
A la Núria li ha quedat petit el folre polar, i fa uns dies vaig decidir que aquesta era una ocasió immillorable per cosir la meva primera jaqueta polar.



Vaig comprar la tela a Retalls Fina.  No és exactament teixit polar, sinó una mena de tela peluda, molt agradable al tacte i bastant brillant per una cara.  Com que no suporto la tela brillant (i encara menys en roba infantil), vaig decidir que la faria servir del revés, és a dir, per la cara interior, igual de peludeta però mat.
Un altre dels inconvenients que té aquest tipus de tela és que, en tallar-la, deixa pèls per tot arreu.  A la botiga em van aconsellar rentar-la una vegada tallada, i he de dir que m'ha funcionat.  

He utilitzat el patró "Cold stopper" de l'Ottobre 4/2014, talla 116.  La tela s'ha deixat cosir la mar de bé, tant amb l'overlock com amb la màquina plana.  El problema més important, i que m'ha obligat a fer i desfer un parell de vegades, ha estat casar l'enribetat del coll amb la part superior de la cremallera.




El coll està folrat amb tela de samarreta d'un estampat molt divertit que vaig comprar l'any passat a La Casa del Retall, la que vaig fer servir per a la samarreta que porta la Núria a les fotos.


Fixeu-vos també en els detallets: beta per penjar-la al penjador de l'escola i etiqueta de colors a la costura lateral. Queda molt professional.


Els pantalons que porta són els leggins "Hippie Baby", que ja us vaig ensenyar en aquesta entrada.  La samarreta també és una Ottobre.

Ha quedat una jaqueta molt bonica, i la Núria està encantada.  Ara ja pot fer fred!




Patró: "Cold Stopper", Ottobre 4/2014
Tela peluda: Retalls Fina (Torelló)
Tela de puny: La casa del retall (Barcelona)
Cremallera: Merceria Lourdes (Torelló)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Digues què en penses...