dilluns, 16 de maig del 2016

MULTICOLOR

Sempre m'han encantat els estoigs i les bosses de Farbenmix, amb aquelles mescles de teles de colors, cintes i detalls.  Un dia acabaré comprant el famós CD, ho sé.  Però mentrestant vaig fent-ne imitacions al meu estil.

La darrera creació és un estoig per a l'escola.  Potser és una mica massa gran i quadrat, i sembla més un necesser que un estoig.  Però l'experiència em diu - i el meu estoig n'és un exemple - que un estoig buit no existeix, i que sempre es pot omplir més i més.

La destinatària és l'Ariadna, una amigueta de la Núria que la setmana passada va fer 7 anys.  Les mares dels nens i nenes que van anar a jugar i a menjar pastís a casa seva ens vam posar d'acord per fer-li un parell de regals comunitaris.  La consigna: res munts de coses inútils.  I és clar, em vaig oferir a cosir un estoig, cosa que sempre és ben rebuda.

 Bé, aquí el teniu, fet de retalls de robes diverses, amb cintes teixides i botons de fantasia.  Us agrada? 



Enllaço amb Menuda Inspiración, de La Pantigana.

2 comentaris:

Digues què en penses...