dissabte, 2 de gener del 2016

MALABARISTA

Aquesta entrada la vaig escriure ja fa un munt de dies.  Em faltaven unes fotos d'en Pau i esperava tenir un moment per fer-les i editar-les, però les festes de Nadal se m'han tirat al damunt i ha estat impossible.  Així que aprofito que ja hem encetat el 2016 per desitjar-vos un BON ANY, curull de creativitat i coses boniques.

Juggler és el nom del pantaló de xandall que fa dies us volia mostrar.  N'he cosit un per a l'Andreu i un altre per a en Pau, tots dos amb punt enfelpat de color gris clar, amb detalls de color blau un i vermell l'altre.

El patró  té aires molt juvenils, amb cordó a la cintura, butxaques laterals i una butxaca posterior que es tanca amb cremallera.  Fàcil de cosir i molt còmode.

A les fotos, l'Andreu porta una samarreta raglan que li vaig cosir l'any passat.  Podeu veure que els posats ja són de preadolescent total.  Uf, quina mandra!






No tinc a mà fotos d'en Pau amb el seu.  Aquest sí que és un autèntic "juggler", i el primer dia que el va portar ja va arribar a casa amb un forat al genoll.  Hi he posat un pegat casolà fet amb un retall de samarreta d'Angry Birds.



Patró: Juggler, Ottobre 4/2015
Teles: Teixits Colomer (xandall), La Casa del Retall (samarreta de ratlles) i Spicy Kids (Angry Birds)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Digues què en penses...