dijous, 28 de gener del 2016

DE TESTER AMB... NAII!

Sabeu què és un "tester"?  És una persona que prova alguna cosa nova per tal de veure si hi ha errors per corregir.  En el món de la costura es tracta de provar un patró dissenyat per algú, de forma que es poden fer correccions, ajustar mides, etc.

La Naii és una bloguera costurera que fa temps que segueixo.  De fet, és una de les meves preferides.  Té uns patrons fantàstics, com els dels Kalzon Kids, els pantalons Junho, la samarreta Raglan Naii...   I uns tutorials increïbles!  Va ser una de les meves "muses inspiradores" en els meus inicis costurils.

Fa uns dies, va penjar al blog que estava buscant testers per un patró de dessuadora, el "Sudadera ELE".  Evidentment, hi vaig sucumbir.  I ha estat una molt bona experiència.  A més de poder provar un patró de forma gratuïta, m'ha ofert l'oportunitat de conèixer un extens club de boges per la costura, amb qui segur que continuaré mantenint el contacte i intercanviant idees i projectes.

Aquí us deixo la dessuadora que he cosit, amb butxaques de solapa i coll alt tancat amb snaps.  La tela és del mateix tipus que la que vaig fer servir pel xandall d'estrelles, dessuadora gruixuda peluda per dins.  Les fotos no són res de l'altre món.  Una setmana esperant que el fotògraf oficial tingués una estoneta lliure i he acabat fent autofotos amb el trípode.





Patró: Sudadera ELE, de Naii.
Tela: Teixits Colomer
Snaps: Snapclic


4 comentaris:

  1. Esta Chulisima!! Un placer compartir costura

    ResponElimina
  2. Que guapa esa version! Me encantan estos lunares! Gracias a ti!

    ResponElimina
  3. Que bonita te ha quedado! Esa tela es muy chula!
    Un placer coincidir en el L group ;)

    ResponElimina

Digues què en penses...