dilluns, 13 de juny del 2016

VERD, VERD, VERD... 1

No sé què ha passat aquests darrers dies que tot el que vaig cosint és de color verd...  Serà aquest final de primavera, fresc i plujós, que pinta el paisatge d'un verd lluminós?  

La primera costura verda són aquestes bermudes de tela de xandall amb butxaques i tira lateral de tela plana a contrast.  El model és de l'Ottobre 3/2013, un número que m'encanta i del qual he cosit moltíssims patrons.



L'original és bastant més llarg, però a en Pau no li agradava quan li vaig emprovar, així que vaig escurçar-lo.  Pel que fa a la resta, m'he mantingut fidel fins i tot als colors originals, excepte pel que fa a la butxaca del darrera, que era blanca o grisa.  Ha estat del tot casual: les teles ja les tenia, feien falta uns pantalons curts i la combinació m'agradava.

Us deixo unes fotos perquè veieu els detalls de les butxaques laterals i del darrera:



La cintura és feta amb el mateix teixit, amb goma per dins i un cordó per nuar.


A punt per saltar i ballar!



Enllaço amb Menuda Inspiración de La Pantigana.

Patró: "Deportivos", Ottobre 3/2013
Teles: Retalls (Torelló)


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Digues què en penses...